Obowiązki psychologa szkolnego w praktyce szkolnej
Uniwersalne projektowanie w edukacji
Model biopsychospołeczny w postępowaniu diagnostycznym
Rozwój i integracja zmysłów – normatywny rozwój integracji sensorycznej
Zapraszam do obejrzenia materiału video z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące pracy nauczyciela wspomagającego w przedszkolu i szkole. Wykaz pytań, na które udzielono odpowiedzi znajduje się pod filmem.
Porada dotyczy postępowania w przypadku dostarczenia do przeszkolą lub szkoły ugody dotyczącej zasad styczności z dzieckiem. Z poradą powinni zapoznać się w szczególności dyrektorzy i nauczyciele przedszkoli i szkół podstawowych, którzy w swoich grupach mają dzieci rozwiedzionych rodziców, często pozostających w konflikcie.
Zapraszamy do obejrzenia ostatniej części szkolenia dotyczącego działań interwencyjnych w szkole. Tym razem ekspert udziela praktycznych wskazówek dotyczących działań interwencyjnych na rzecz dzieci i młodzieży.